Navrhované RTS se zabývají čtyřmi tématy v rámci režimu prospektů:
- Postupy pro schvalování prospektů. Návrh RTS nastiňuje, jakým způsobem podat žádost o schválení prospektu kompetentní dohledové autoritě, postupy pro poskytování informací v souvislosti s prvním návrhem prospektu. Dále specifikuje pravidla pro komunikaci týkající se další verzí prospektu, jakož i požadavky na předložení finální verze prospektu ke schválení;
- Informace, které mají být zahrnuty do prospektu formou odkazu. Návrh RTS stanovuje taxativní výčet informací, které se řídí podmínkami pro uvedení ve formě odkazu, jak je stanovuje článek 11(1) Směrnice o prospektu (Směrnice 2003/71/EC ve znění Směrnice 2010/73/EU);
- Zveřejňování prospektů. Návrh RTS se zabývá otázkami dostupnosti pro potenciální investory, v souvislosti s přístupem k prospektu na webových stránkách, zveřejňováním finálních podmínek základního prospektu a informacemi začleněnými ve formě odkazu;
- Šíření informací týkajících se nabídky veřejnosti a jejich přijetí k obchodování na regulovaném trhu, uveřejněných mimo prospekt, včetně reklamních sdělení. RTS stanovují seznam kategorií šíření reklam, objasňují charakter nepřesné a zavádějící reklamy.
Příspěvky a komentáře lze zasílat do 19. prosince 2014 prostřednictvím formuláře.
Na tomto odkazu naleznete konzultační dokument ESMA
Na tomto odkazu naleznete tiskovou zprávu ESMA k tomuto tématu
Žádné komentáře:
Okomentovat
Děkujeme Vám za Váš příspěvek.