20. prosince 2013

Diskusní dokument EBA k metodice pro hodnocení likvidity a rizika financování v rámci výkonu dohledu

Evropský orgán pro bankovnictví (European Banking Authority, EBA) vydal dne 19. prosince 2013 konzultační dokument k metodice pro hodnocení likvidity a rizika financování v rámci výkonu dohledu

Dokument obsahuje předběžnou verzi společné metodiky pro posuzování likvidity a rizika financování  a zaměřuje se na pomoc příslušným orgánům dohledu při hodnocení likvidity a rizik financování, a jednotlivým institucím při procesu vnitřní kontroly a zmírňování těchto rizik. Dokument rovněž předkládá širokou škálu možných opatření, kterými mohou dohledové orgány řešit případné zjištěné nedostatky.

Příspěvky a komentáře lze zasílat do 28. února 2014 prostřednictvím webového formuláře.

Na tomto odkazu naleznete diskusní dokument k metodice pro hodnocení likvidity a rizika financování v rámci výkonu dohledu.
Na tomto odkazu naleznete tiskovou zprávu EBA k tomuto tématu.

1 komentář:

  1. SKVĚLÉ SVĚDECTVÍ JAK JSEM ZÍSKAL PŮJČKU Mám velmi důležitou zprávu, o kterou se mohu podělit s každým, kdo potřebuje půjčku od skutečného věřitele. Jsem rád, že se o tuto poznámku podělím s každým poté, co jsem já a moje žena prošli v rukou několika patetických chuligánů, kteří tvrdí, že nabízejí nějaký druh půjčky. Je velmi obtížné získat skutečného věřitele a díky půjčce za nejlepší půjčku, která mi pomohla s půjčkou, kontaktujte je, pokud potřebujete půjčku, a vraťte se mi později poděkovat. Slibuji vám, že vás nezklamou. kontaktní e-mail: - (pedroloanss@gmail.com) Díky.
    Nazgul William .....

    OdpovědětVymazat

Děkujeme Vám za Váš příspěvek.